آهنگ جدید مهدی مقدم به نام «عطر تو»
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آهنگ جدید مهدی مقدم به نام «عطر تو»
نوشته شده در سه شنبه 2 آبان 1402
بازدید : 215
نویسنده : خبرنامه

متن آهنگ مهدی مقدم عطر تو

منو کشتی هر لحظه با دلبریت

تو با سادگیت از یه دنیا سری

منو با ینگاهت اسیر کردی و

داری با خودت هر طرف میبری

میخوام قلبمو واسه تو رو کنم

برات خونمو آب و جارو کنم

بیای رد شی از پیش چشم من

منم عطرتو تو هوا بو کنم

الهی فدات شم بیا گل بریزم زیر قدم هاتMusicdel | موزیکدل

تویی نور چشمم میمیرم واسه اون صورت زیبات

به تو بنده جونم تو لب تر کنی من جونمو میدم

دیگه چی بخوام که با تو من به همه دنیا رسیدم

به قربون اون قلبی که یارشم

نبند چشم هاتو وقتی بیمارمشم

نگو ناز چشمات که بیار

برام ناز کن من خریدارشم

الهی فدات شم بیا گل بریزم زیر قدم هات

تویی نور چشمم میمیرم واسه اون صورت زیبات

به تو بنده جونم تو لب تر کنی من جونمو میدم

دیگه چی بخوام که با تو من به همه دنیا رسیدم

 

 آهنگ جدید مهدی مقدم به نام «عطر تو»






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: